مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکن خاصی برای جانشینی مارکیزیو نخواهیم خرید

بازیکن خاصی برای جانشینی مارکیزیو نخواهیم خرید

در حاشیه ی دیدار دو تیم یوونتوس و لاتزیو در هفته ی 34ـم سری آ‌، بپه ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس در گفت و گو با خبرنگاران در مورد مسائل مرتبط با این تیم صحبت کرد:

 

ما می خواهیم تیمی رقابتی بسازیم و به همین خاطر پل پوگبا بخشی بنیادین از آن است. قصد داریم که هر چه زودتر راهبردمان در نقل و انتقالات را مشخص کنیم، مشخصا در حال حاضر رئال مادرید برای قهرمانی لالیکا و لیگ قهرمانان می جنگد و بنابراین قابل درک است که آنها هنوز استراتژی ترانسفرشان (در مورد موراتا) را مشخص نکرده اند.

 

این روزها دغدغه جانشین برای مارکیزیو نقل همه ی محافل است، بپه در این رابطه گفت:

 

امیدواریم مارکیزیو را هر چه زودتر در زمین ببینیم، اگر چه می دانیم که در چنین جراحی هایی، او حداقل تا سپتامبر یا اوایل اکتبر دور از میادین خواهد بود. مطمئنیم که او با قدرت جایگاهش را پس خواهد گرفت و ما با هم بهترین راه ممکن برای جانشینی او را پیدا خواهیم کرد. اما بازیکن خاصی را برای جانشینی او نخواهیم خرید، بلکه به جایش یک هافبک گلچین شده با خصوصیات متفاوت خریداری خواهیم کرد.

 

او در پایان گفت:

 

هدف اصلی ما این است که گروهی بسازیم که ساخت ایتالیا و بر پایه ی بازیکنان حرفه ای سطح بالا باشد و به ما ضمانت و ثابت لازم را بدهد. مهم تر از آن، «پیرمردان کوچک» ما دارند ثابت می کنند که به وظایفشان آگاهند و مطمئنیم که می توانند نقش مهمی ایفا کنند. ما اول و بیشتر، بازیکنانمان را در ایتالیا جست و جو می کنیم، بعد اگر نتوانستیم موارد مورد نظر پیدا کنیم، در اروپا به دنبالش می گردیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: